همه محصولات این دسته

همزن کاسه دار گردان مایر مدل Maier MR-999

از {{model.count}}

Maier Swing Mixer With Stand And Bowl

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بدنه همزن MR-999 از جنس پلاستیک فشرده ABS است که علاوه بر سبکی، در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است و تیغه هایی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که از دوام بالایی برخوردار است و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد و از طول عمر بالایی با کیفیتی عالی برخوردار است. این همزن برقی دارای یک کاسه استیل ضد زنگ با ظرفیت 5 کیلوگرم است که  ظرفیت کافی برای مخلوط کردن خمیر 13 عدد کیک، خمیر 8 عدد نان و 8 عدد سیب زمینی له شده دارد و همانند تیغه دستگاه می توانید آن را داخل ماشین  ظرفشویی شستشو دهید. موتور همزن مایر مدل MR-999 بیشترین کیفیت و کارایی را دارد و در عین  حال کمترین مصرف انرژی را خواهد داشت، به راحتی کار می‌کند و بسیار سریع  انواع مواد غذایی را هم می‌زند، ورز می‌دهد و خمیر می‌کند. بنابراین با همزن کاسه‌دار مایر 999 نگران درست کردن کیک و شیرینی و… نباشید و در عرض چند ثانیه هرچه را که می‌خواهید تهیه و سرو کنید.

همزن یکی از لوازم های ضروری و کاربردی در آشپزخانه است که یکی از همزن های  حرفه ای موجود در بازار، همزن مایر مدل MR-999 است که با کیفیت عالی توسط  شرکت مایر (Maier) در دو رنگ سفید و مشکی ساخته شده است. با توان مصرفی 550  وات، علاوه بر همزن تخم مرغ و… با مجهز به خمیرزن، توانایی همزدن خمیرهای  سفت و خشک دارد. همزن کاسه‌دار مایر مدل MR-999 با ویژگی ها و قابلیت‌های  چشم‌گیری به بازار عرضه شده است که از میان آن‌ها لازم است به سرعت و  عملکرد سریع این همزن برقی اشاره کرد. این همزن برقی حرفه‌ای با سرعت عالی و  5 سرعته، کارایی آسان و بهره‌گیری از فناوری‌های صنعتی، برای تهیه خمیر  انواع کیک و شیرینی توانسته فروش زیادی را از آن خود کند و خود را در میان  پرفروش‌ترین محصولات لوازم آشپزخانه جای دهد. همزن کاسه‌دار مایر، علاوه‌بر کارایی و کیفیت عالی، خیال شما را حین کار با دستگاه آسوده خواهد کرد، به این دلیل که دارای پایه محکم و ضد  لغزن حین استفاده مکرر می‌باشد، به گونه‌ای که هنگام تنظیم روی آخرین سرعت  آن نگران لغزش و یا ریختن مواد غذایی نباشید. یکی از ویژگی های ایده آل همزن مایر MR-999 دارا بودن قابلیت توربو می  باشد. که شما می توانید به راحتی با فشار یک دکمه در مدت زمان کمی انواع  مواد را همزده و انواع خمیر ها را آماده کنید. در نتیجه در زمان و وقت خود  می توانید تا میزان زیادی صرفه جویی کنید و سریعا به یک خمیر یکدست دست یابید.  

اقلام همراه این محصول:

  •  جفت میله مارپیچ
  • 1 جفت میله بادکنکی
  • 1 عدد کاردک 

این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون در سایت ایران مایر با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.


توان
550 وات
وزن
3.2 کیلوگرم
ظرفیت کاسه
5 کیلوگرم
ابعاد
25*35*35 سانتی‌متر
تعداد حالت سرعت
5 عدد
جنس کاسه
تمام استیل
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور چرخشی هیدرولیکی
دارد
دکمه توربو
دارد
خمیر زن
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...