اتو

اتو مخزن دار مایر کد 3096

از {{model.count}}

Professional Steam Generator

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اتو بخار مخزن دار مایر مدل MR-3096 از جدیدترین محصولات ساخته شده برند مایر می باشد. این اتو بخار مخزن دار دارای رنگی زیبا و بدنه عالی و با  کیفیت می باشد و انتخاب مناسبی برای استفاده حرفه ای و نیمه حرفه ای می  باشد . اتو مخزن دار مایر مدل MR-3096 با توان 2100 وات و فشار 5.6 بار و سیستم گرمای سریع در عرض 1 دقیقه مناسب اتوکشی لباس های بلند مانند لباس  عروس، پیراهن های بلند، لباس های آویزان، کت و شلوار و پرده می باشد این  دستگاه دارای مخزن 2 لیتری جدا می باشد که قابلیت ضد چکه و ضد رسوب دارد. .

اتو مخزن دار مایر MR-3096، یک محصول کاملا  حرفه‌ای است که بدون شک، یکی از بهترین اتوبخار‌های تولیدشده توسط مایر  به‌حساب می‌آید.این محصول که با جنس کف سرامیک ساخته‌شده. و توان مصرفی‌اش  به 2100 وات می‌رسدکه در نوع خود رقم بالایی به‌حساب می‌آید. از دیگر  مشخصات این اتوبخار مخزن  دار مایرمدل 3096 می‌توان به سیستم قطع کن خودکار،سیستم ضد رسوب و فشار  بخار 5.8 بار اشاره کرد.در نظر داشته باشید که مایر ، یک شرکت تحت لیسانس  آلمان است است .این شرکت در زمینه‌ی ساخت لوازم برقی آشپزخانه ، فعالیت‌های  گسترده‌ای را در سراسر جهان انجام می‌دهد.

دستگاه‌های اتو که دارای مخزن مجزای بخار  هستند لذت اتو کشی با بخار فراوان را مهیا می‌کنند. عملکرد این نوع اتو به  این شکل است که در کنار بخش اتو یک مخزن تعبیه شده این مخزن از طریق یک سیم  و یک شیلنگ به دسته اتوکشی متصل است. بخار مورد نیاز در مخزن دستگاه که  معمولا بر روی میز و قرار می‌گیرد و بصورت ثابت است. تامین می‌شود و بخار  از طریق لوله‌ای به اتو منتقل می‌شود.از مزایایی که برای دستگاه‌های اتو با  مخزن بخار مجزا می‌توان نام برد .شامل امکان اتوکشی با حجم زیاد بخار،  امکان اتوکشی با صفحه سرد اتو و فقط توسط بخار (در بعضی از مدل‌ها) که این  ویژگی خصوصا برای کت و شلوار مناسب است و از برق افتادن پارچه جلوگیری  می‌کند.

چند نکته اساسی در مورد استفاده از اتو مخزن دار:

1) آب باید بدون رسوب باشد. آب کولر گازی، برفک یخچال یا برف آب شده و یا آبی که 20 دقیقه جوشیده و خنک شده مناسب هستند.

2) بخار را فقط برای درجه حرارتهای بالا و پارچه های نخی، کتان و لی  استفاده نمایید چراکه بخار پارچه های ابریشمی و پلاستیکی را خراب می کند و چون اتو به حد کافی گرم نیست، بجای بخار، آب از اتو خارج می گردد.

3) حدود 20 دقیقه از زمان روشن شدن دستگاه صبر نمایید تا درجه بخار به 2 تا 3 بار برسد؛ بعد از دستگاه استفاده کنید.

4) اولین بار که دستگاه را روشن می نمایید، پمپ بخار و لوله های آن باید  هوا گیری شود. برای این منظور بعد از گرم شدن کامل مخزن آب، درجه دسته را  روی بیشترین حد قرار دهید و یک یا دو دقیقه دکمه بخار را بگیرد تا بخار از  کف دسته خارج شود.

5) برای دوام بیشتر اتوی خود، قبل از استفاده حتما آب مخزن را چک نمایید که تا حد بیشینه مشخص شده پر باشد.

6) هرگز هنگامی که اتو گرم است، درب مخزن اتو را باز نکنید.

توان
2100 وات
فشار بخار
5.8 بار
مقدار بخاردهی لحظه ای
260 گرم بر دقیقه
ظرفیت مخزن
2 لیتر
جنس کف
سرامیکی
سیستم ضد رسوب
دارد
قابلیت تنظیم فشار بخار
دارد
قابیلت تنظیم درجه حرارت
دارد
چراغ نشانگر بخار و فیلتر
دارد
چراغ نشانگر اتو
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...